tirsdag den 26. juni 2012

Bål om aftenen..

I dag er det tirsdag. Det vil sige, at der er 4 dage tilbage. :(
Øv..

Nanna og jeg skulle begge op i vores sidste eksamen i dag. Dansk.
Nanna skulle op i novellen "Chicken", og jeg skulle op i novellen "Ti minutter i vor tid". Det gik rigtig godt, Nanna fik 12 og jeg fik 10. :D :D

Om aftenen blev der tændt bål og spillet fodbold.

Team okay lavede et snobrød at af alle resterne i bunden:

Kiki, fantastisk snobrød, Michael I.
TEAM OKAY



Nu skal vi (mens vi lugter af bål, og mens vi på værelset er omgivet af rod) feste til "We found love" og "Call me maybe".
Det skal vi fordi, jeg inviterede Nanna i går aftes, da jeg forberedte mig til eksamen.
Det kan ses her, jeg sendte billeder til hende, og følgende tekst:



Hej Nanna. Jeg ville bare sige at jeg synes at vi i morgen aften skal holde fest.
Herunder vises et billede af en pige der har lyst til at danse og synge med til "Call me maybe" og "We found love", men desværre er hun nødt til at skrive kloge ord ned på et stykke papir der alligevel er faldet ned gennem vores seng (blandt kiksekrummer og t-shirts).. og er blevet krøllet helt sammen. Tragisk historie.
Nå ja, og jeg elsker dig. ♥




NU SKAL VI FEJRE VORES LIV

LOVE LIFE!!!!!!!!!

-Hilsen hende der Kiki, på billederne....

:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar