lørdag den 25. august 2012

Introfest, tømmermænd og mangel på kærestefyr

I går var der introfest på Katten! Altså mit gymnasium (Aarhus Katedralskole). Der var en masse bøvl med nogle fag om dagen i skolen, og kontordamen har begået den mest idiotiske fejl nogensinde, og hun har derfor været SÅ elskværdig at give min plads på musikholdet væk, og i stedet givet mig billedkunst. Og bedt mig om at lære at leve med det. MEN JEG SKAL KRAFTEDME IKKE HAVE FUCKING BILLEDKUNST! Kan ikke komme i tanke om noget mere nedern, altså. Men det er en laaang historie. I hvert fald var jeg pisse sur og i skide dårligt humør, og orkede ikke at tage til forfest sammen med størstedelen af min klasse. I stedet fulgtes jeg med min søde veninde, Sofie, som også går på Katten. Da vi så kom derind mødte jeg 4 andre fra min klasse, og vi pyntede op i det klasselokale hvor vores klasse, 1.K, skulle spise. Det var udklædningsfest, og vores klasse havde dukse-tema.



Det var møg hyggeligt, og lidt efter kom resten af klassen. Spise-delen var hurtigt overstået, og eftersom man kun kunne købe øl og cider på skolen, besluttede mig og tre andre (Ida (fra efterskolen), Noomi og Adam) at gå ud i byen for at finde noget stærkere alkohol. Det tog over en time at få fat i en flaske gul gajol. Men vi havde det vildt sjovt, og vi endte med at drikke hele flasken på omkring en halv time. Så var vi godt berusede, og gik tilbage til skolen. Jeg rendte rundt og snakkede med alle mulige jeg ikke kendte, og fik også danset lidt. Fordi Aarhus i går vandt et eller andet med kulturhovedstad 2017, var der en masse caféer som have stillet op ude ved Store Torv og delte små stykker kage, pizza og alt muligt andet mad ud. På et tidspunkt var der også fyrværkeri.

Jeg blev ret træt af alt det der gajol, og jeg drak heller ikke mere efterfølgende, så jeg fik min mor til at hente mig allerede klokken 23.30, haha. men hyggeligt, dét var det, og da jeg vågnede i morges var det med hamrende hovedpine og halvt udvisket hukommelse. Jeg har bare vadet alene rundt herhjemme, og i skrivende stund sidder jeg og ser Mamma Mia på dvd, og er i ført min elskede kærestefyrs trøje (den dufter såååå meget af ham). Det er ret trist at sidde her alene, for lige præcis dén film, skal altså bare ses sammen med ham.. Uanset om han vil det eller ej, haha. Ser den nok kun, fordi jeg savner ham.

Jeg ved ikke hvornår jeg ser ham igen, så det er lidt nedern ikke at have noget præcist at se frem til..... Lige  nu er han på arbejde, og han skal fest senere, så jeg må finde en anden at skype-hygge med i aften :(
I morgen skal jeg på arbejde klokken 8 - 12.30 og Rasmus skal lave en masse andet, så der bliver nok ingen lange telefonsamtaler i denne weekend. Øv hvor er det bare ikke sjovt.

Selvfølgelig kunne jeg også give mig til at lave noget andet end bare at sidde her alene og savne ham, men jeg er tømmermændsramt og magter ingenting, ha ha ha.

Selvom det var en god introfest med gym, var det slet ikke det samme som fest med VGE. Jeg synes bare, jeg kommer til at savne efterskolen mere og mere for hver dag, der går, men man bliver vel også bare nødt til at lære at leve med det, og så have det sjovt med alt det nye...



Hav en god aften alle sammen
// Nanna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar