torsdag den 30. august 2012

Hej Verden!


Coldpla-Jeg bukker og nejer for den fine overskrift jeg lige lavede mig der (;

I skal ikke tro at jeg ikke er her, bare fordi Nanna er gået helt blog-amok (hvilket er super fedt). Jeg er bare en travl person. Men nu har jeg tid.. Ja, det giver lidt sig selv. Jeg tror bare jeg stopper den dårlige intro her.

Anywaaay-
Coldplay. Mit yndlingsband. De bedste. De søde fire mennesker Chris, Jonny, Guy og Will der lave en masse godt musik var i Parken i tirsdags. Tirsdag d. 28. august, var Coldplay i København. And where was I? Nårh.. ja, jeg var i Varde. Pis og lort altså. Undskyld mig, men det var ikke sjovt, overhovedet.
:(
Rasmus, kære søde Rasmusen var der. Og Lille-A. Årh.
Så sad jeg der, sammen med Nanna og Sebastian (over Skype), og hørte dem på P3... Og så ringede Astrid, iiih. Og så hørte jeg da lige "A hopeful transmission" over mobil. (:
Efter det, ringede jeg til Nanna og brokkede mig, hvor vi pludselig hører, at de spiller "Yellow". Og så gik jeg bare helt amok. Og nu er jeg ikke meget for at dele dette med hele verden, men alle der læser denne blog, har sikkert allerede set mig græde på et eller andet tidspunkt, såeee..
Så græd jeg, på skype. Hos Nanna..



Amen, der er sgu ikke noget bedre syn altså.
Jeg undskylder mange gange, men jeg var ked af det.. Og på vej i seng.

God kombination (;

-men det hele drejer sig jo om, at jeg skal huske dette om 30 år, så der er det så. (:







Nå, men Nanna og jeg har aftalt at vi tager til Coldplay koncert når vi har muligheden for det, om det så skal betyde at vi mister vores jobs eller bliver smidt ud af skolen eller brækker armen. Ja. Det er sandt!!
Jeg kan bare godt lide Coldplay, okay..



____


Skype dobbelt-date

I går aftes, efter at have brokket os helt vildt overfor Rasmus over at han aldrig har tid til os, havde vi endelig vores Skype dobbelt-date. Klokken 20:30, eller okay, lidt senere end det, var det Nanna, Rasmus, Sebastian, Kiki gruppen der snakkede sammen.
Okay, må indrømme, uden at brokke mig, for det var da meget hyggeligt at høre på.. Nanna og Rasmus overtog samtalen lidt, med deres søde diskussioner (;



Ps. Rasmus ligner en abe. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar