søndag den 19. august 2012

SKOLE

Jaaaaeeeehhhh vi er så startet på gym. Og det er så meningen, at vi nu BØR blive modne og ansvarsfulde. Personligt, er det ikke noget, jeg har lyst til. Føj da. Hahahah!

Jeg er startet i 1.k på Aarhus Katedralskole (Katten). En oldgammel skole, hvor blandt andre N.F.S Grundtvig og Ole Rømer har gået. Bygningerne er gamle og fredede og der er trapper OVERALT. Hvilket har resulteret i, at min halvfede efterskolekrop har nas. Øv

MEN det er jordens sejeste skole, og folk er søde. Det er lidt som om, der er en konkurrence om, hvem der kan være mest hipster, så det er ret morsomt, HAHAH. Lærer heller aldrig at finde rundt derinde... LOL.

Hvis man er mega nørd, så kan man læse meget mere om historien her: www.akat.dk + se billeder af gamle mennesker! (fedt)

Kiki er startet på IB i Kolding, og hun står op klokken bæ om morgenen/natten for at komme i skole. GODT, det ikke er mig, hahah

Jeg synes at gymnasiet er OKAY. Men (selvfølgelig) ikke ligeså godt som VGE. Som jeg savner. Ad helvede til.

VIL OPFORDRE KIKI TIL AT SKRIVE ET INDLÆG OM HENDES NYE SKOLE!

Der kommer meget snart et indlæg om min hverdag. Og om, hvor åndsvagt frustrerende det er, at have et langdistanceforhold...

GLÆDE OG KÆRLIGHED TIL ALLE
//Nanna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar