onsdag den 8. august 2012

Hejjjj

Har i ført mig grimt (men rart) tøj, begravet mig under dynen og kigger billeder fra VGE. Ja, de billeder kigger jeg ofte. For jeg savner det. Og i dag er det ekstra slemt. Jeg er lige kommet hjem fra VGE-camp. Åh hvor var det dejligt at se så mange af verdens sødeste mennesker igen! Og især Kiki! Men øv hvor var det altså ikke fedt at sige farvel igen. Og vide, at jeg først ser mange af dem igen til gensynsdag den 27. oktober. Fik helt tårer i øjnene da jeg sagde farvel til Kiki :(

Men i dag er også en trist dag for årgang 11/12. For i dag startede der nye elever på VGE. Værelse 31 er nu overtaget af nogle andre. Og vi har så absolut INTET med det at gøre længere. Hvor er det trist. Lige nu er jeg møg deprimeret. Jeg har godt hele tiden fattet at vi ikke går på efterskole mere. Men i dag var det som om, det for alvor gik op for mig. Det kommer ikke tilbage, det er ikke længere vores årgang, folk interesserer sig for. Vi er ikke i centrum. Vi er blot endnu et elevhold i bunken af "gamle VGE-elever".

ÅRH ALTSÅ øv hvor er jeg bare IKKE glad lige nu. Alle de ting vi lavede og alle de ting vi har sammen. De kommer ikke tilbage. Nu er det op til os selv at holde kontakten. Og det kan man jo umuligt gøre med dem ALLE sammen. Og ja, vi har alle sammen fået venner for livet. Og vi kommer til at skabe mange flere minder. Men det er bare ikke det samme som at være PÅ skolen.



Nu vil jeg ikke sprede mere negativitet ind over denne blog ;)

I stedet vil jeg informere om, at der snart kommer videoer ind fra de sidste timer på VGE. Og nogle videoer fra vores VGE-camp.

+ BLOGGENS FØRSTE GIVE AWAY!!!!

Meget mere om det alt sammen senere :)

KYS OG KÆRLIGHED
// Nanna

Vi efterlod kondom-pakker under den ene af sengene. Og fik værelset godkendt. Håber de stadig er der til de nye elever ;)

Inderst inde vil det altid være VORES værelse....



Ingen kommentarer:

Send en kommentar