mandag den 20. august 2012

Godmooorgen

Klokken er 05:55, og jeg er nu igang med at gøre mig klar til en lille introtur jeg skal på, med min nye klasse, 1.i, fra IB. (:
Som mange nok ved, stod jeg ikke op klokken 05:55, for det ville være som at bryde loven. Jeg havde sat min alarm til 05:34. Hæh. Så er alting som det plejer at være, og dog ikke, for med disse random tider at vågne på, sker der altid noget nyt, spændende og indholdsrigt i mit liv. Udover faktum at jeg står tidligt op selvfølgelig.

Hmm... Ja, normalt står jeg op 04:42, men siden min far gerne ville køre mig til Kolding i dag, med min cykel og alt mit grej, kunne jeg lige sove en time længere. (:

Og selvom jeg slet ikke har tid til det her lige nu, så får jeg heller ikke tid i morgen og i overmorgen, så derfor ville jeg skrive lidt nu.

IB er hårdt Nanna, det er hvad jeg har at sige.



Her er et lidt gammelt billede, af os på Skype, som jeg tog specielt til bloggen:
Ja, det var så d. 9. august... Klokken meget senere end jeg kommer til at være oppe i lang tid...
Jeg plejer at gå i seng mellem 21:29 - 21:50.. Det er lækkert, mit A-menneskeliv... Simpelthen.

Men Nanna, jeg savner dig rigtig meget, faktisk talte vi i telefon i 51 minutter i går. Dejligt med en lang snak! Nu vil jeg gøre mig klar til at skulle sove i i en bivuak. Ja, prinsesse Kiki, skal i nat sove ude i en skov, og det bliver i den rene natur. Jeg er lidt nervøs, men jeg kan altså godt Nanna!!!! 

Nu vil jeg drikke noget juice.
Sås


Ingen kommentarer:

Send en kommentar