onsdag den 5. september 2012

Heeiiiiijjjj!

Har i dag brugt en matematiktime på at lave et nyt logo til bloggeeeeeeeeen! Jeg kan godt lide det. Det kan prinsesse Kiki også. Det håber vi også, at I kan. Hæhæhæ

Jeg har ufatteligt meget tøj. Sådan virkelig meget. Vidste slet ikke at det var så 'galt', ha ha. Men det er ok! Jeg kan jo godt lide tøj.... Men det er bare ikke altid jeg magter at finde noget nyt frem, selvom der er rig mulighed for det. Må tage mig sammen så jeg kan være ordentlig hipster på Katten (min skole).

Fandt i dag disse leggins i mit skab. Har arvet dem fra min mormor for nogle år siden. Og syntes de var tude grimme. Det er muligt, at de stadig er det. Men nu kan jeg altså godt lide dem. Gætter på, at de er fra starten af 90'erne.. Eller slutningen af 80'erne. NICE MAND


// Nanna!

6 kommentarer: