tirsdag den 18. september 2012

Baby (;

Hej Nanna,
-Ville bare dele min dag med dig. (;

Det startede med sådan noget aktivitetsdag, hvor jeg skulle skrive et rap i en gruppe på 8. Det brugte vi langt tid på. Det skulle handle om Irak, og problemerne der er i landet, hvilket vi havde fået en lille præsentation om, inden vi startede. Vi fik at vide hvad situationen var, og hvad der blev gjort for at hjælpe. Og så skulle vi rappe... Og min gruppe blev stemt til at skulle rappe foran hele skolen, så ja Nanna... Jeg har rappet foran mit gymnasie. HAHHA, forestil dig, Prinsesse Kiki.. Hihi :D

Nå, så fik jeg fri, og stod udenfor og snakkede med nogle venner, mens de ventede på bussen. Så kom ham der Seba, ham som jeg i dag har været kærester med i 3 måneder. Og han havde en fin rose med. Iiih. :') Jeg har godt taget et billede af den, så du kunne se...
Så skulle vi gå fra gymnasiet og hjem til mig, og så kom der bare den største regnbyge jeg længe har oplevet. Som om der blev hældt en spand vand henover os. Så vi gik i læ i cykelskuret, og blev hentet af min mor  (:



Jeg tænker stadig tit på dengang, cirka april måned, hvor vi lå i vores senge klokken tolv om natten, og snakkede om at vi BARE IKKE skulle have nogen kæreste nu. Men så fik vi begge to en hhahaha, og de er så søde!

Nå, nu kan jeg fornemme at jeg skal lave de lektier der stirrer på mig, ved skrivebordet.. :(
IK MIS JE NANNA!!

-Kiki


Ingen kommentarer:

Send en kommentar