lørdag den 8. september 2012

Venner....?

Det her gymnasie-liv er bare SLET ikke mig.. Det der med, at man ikke har sine venner omkring én hele tiden er forfærdeligt. Var i byen med nogle fra min klasse i går, pisse fedt. Men jeg skal være alene hjemme resten af weekenden, og har absolut INTET at give mig til. Og det er jo ikke ligefrem fordi, jeg har viiiiildt mange venner tilbage her i Harlev.

Jeg kunne virkelig godt bruge én at tilbringe denne lørdag med.. Men det er jo så bare ulempen ved at have gået på efterskole så langt væk; alle folk bor langt væk fra mig..

Jeg kunne selvfølgelig også anskaffe mig et neon-skilt med teksten "SØGER VENNER", ha ha ha. Jeg siger ikke, at jeg ikke har nogen venner, for jeg har masser. De bor bare langt væk.. Og det bliver sgu lidt nedern i weekender som denne, hvor alle de planer, man egentlig havde ikke blev til rigtige planer alligevel, fordi ens arbejde var i vejen, og hvor ens kærestefyr skal fyre den af hele tiden, og derfor ikke har tid til mig, lol.

Aner ikke hvad jeg skal give mig til, men på trods af mine dumme tømmermænd, har jeg bare slet ikke lyst til at smide mig på sofaen med popcorn og cola og en eller anden film. Jeg har lyst til lave et eller andet!

Så altså: VENNER SØGES! (bare til i dag)



//Nanna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar