lørdag den 11. august 2012

Min søde kærestefyr

Vil godt dedikere dette indlæg til min søde lille (Ras)mus. Altså kærestefyren. Og jeg ved godt at denne blog omhandler værelse 31 + beboerne. MEN vel også de folk, som har haft deres daglige gang derinde. Og det må man i den grad sige, at Rasmus har. Før vi blev kærester var vi gode venner. Og tilbragte meget tid på værelse 31. Senere hen, har værelse 31 dannet rammen om vores første ædru kys, vores samtale som afgjorde, at vi skulle fortsætte med vores flirt-tihi-fnis, og utallige middagslure. Værelse 31 var også dér, hvor vi blev kærester. Endda på min 17 års fødselsdag den 10. juni. Så lad os bare konkludere, at dette indlæg altså HAR noget med værelse 31 at gøre ;)


I går havde vi så været kærester i to måneder. Ikke at jeg går så meget op i at tælle måneder, men det gør Rasmus. Ha ha. Så vi fejrede det hjemme hos mig med en halv liter Ben&Jerry's og noget atletik i fjerneren. Og med at jage en kat væk fra vinduet.



Min kærestefyr er en af de der typer, som er gode til at være nogens kæreste (nogen = mig). Jeg ved, at han aldrig kunne drømme om at gøre noget, jeg ikke vil have ;) Og at han til enhver tid vil være verdens bedste kæreste.

Han er et af de mest fjollede mennesker jeg nogensinde har mødt, og han er verdensmester i at levere et homoseksuelt førstehåndsindtryk til folk. Ha ha. Han er en af dem, folk lægger mærke til med det samme, og så er han den evige taber når det kommer til diskussioner.


Men når alt dette er sagt, så vil jeg bare lige sige, RASMUSEN, JEG ELSKER DIG! Og det bliver det værste nogensinde, at skulle undvære dig mindst en uge ad gangen, når vi starter i skole igen om lidt.
Og jeg glæder mig til vores flipper-bryllup og rodede hus - med ens glas - når vi bliver voksne. Hi hihihi



KYS til dig min skat, glæder mig til vi ses på fredag!

Ps. Duuuuulækker

//Nanna

- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar