lørdag den 4. august 2012

KIKIIIII

Jeg kan jo ikke høre Microwave Pizza uden dig. Jeg kan jo ikke sove uden dig. Jeg kan jo ikke gøre rent uden dig, Jeg kan jo ikke bo uden dig. JEG KAN JO IKKE LEVE UDEN DIG!

Og som de opmærksomme nok har opfattet, så lever jeg endnu. Men det er ligesom bare ret kedeligt uden ens roomie. Min dobbeltseng er alt for stor uden en lille hollænder at dele den med....

Drømte i nat at vi var tilbage på værelse 31. ØV ØV for helvede da at vågne op i fucking Harlev :( MEN på den anden side, så vågnede jeg op ved siden af to af kællingerne, Marie og Emilie, som har været her de sidste par dage. Men de er taget hjem nu..... Stilhed..

Kiki kom hjem fra Portugal i går. Og i dag er hun ENDELIG blevet genforenet med kærestefyren, som hun ikke har set siden verdens undergang den 30. juni. Glædede mig sgu helt på deres vegne i går. På sommerfugle-i-maven-måden. Hihihihi.

I OVERMORGEN skal vi på VGE-camp. Det bliver et lykkeligt øjeblik i mit liv at se ca. 40 af verdens sødeste mennesker igen. Jeg kan ikke vente. Og mig og Rasmus og Kiki og Sebastian skal dobbelt-date. Iiiiih. Jeg er imponeret over Kiki og Sebastian.... Tænk hvis jeg skulle undvære Rasmus i over en måned :O Var ved at dø efter 14 dage..... Puha. Men jeg GLÆDER MIG sådan til at se de to igen. Og alle de andre - SELVFØLGELIG!

I dag mens jeg bare vadede rundt herhjemme, ringede min telefon (min ringetone er Call Me Maybe - optur!). Benjamin Mogensen var i den anden ende af røret. Wow, surprise alligevel. Vi fik en hyggelig snak. Og så var det, at jeg kom til at stalke alle efterskole-billederne og - videoerne på Facebook. Og savner det hele ULIDELIGT!

Nu må det godt bare blive mandag... Ved godt at jeg har Hooded Sweat til at holde mig i hånden. Men nu kan jeg altså godt bare bruge Kiki. For hun er den bedste. Og sådan er det bare. For vi to og værelse 31 - WE FOUND LOVE <3


Ps. Emilie-kælling har klippet mit hår. Woop woop for page-fritz. Det var ligesom nødvendigt... Var ikke blevet klippet i 100 år. Spidserne føltes som og lignede en kost, ha ha

KYS TIL ALLEEEEEE
//Nanna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar