mandag den 15. oktober 2012

Hellu (:

Nanna er i Rom med Rasmusen, og det ser ud til at hun har det rigtig godt. Det ved jeg hun har!









Jeg fløj til Portugal i går aftes, efter at have tilbragt en dejlig weekend hos Seba. Vi har skøjtet i Esbjerg hallen, været til Kulturnatten og spillet mexikansk domino med forældrene. :)
Men søndag ved en 13, 14 tiden blev jeg hentet og så skulle jeg pakke og gøre klar til at tage til Billund. Åeh..
Men her er dejligt! Her er godt vejr, det er som en meget varm dansk sommer :D
I dag tog jeg i Tavira by med min lillebror hvor vi drak frisk appelsinjuice og så gik vi hen til et shoppingcenter og så Looper i bio. Og spiste popcorn.

Ja og nu sidder jeg her, på mit værelse. Og savner Nanna. Men jeg har det godt, og det har Elle også, og vi skal ses d. 27. til gammel elevdag og senere samme dag skal vi feste amok og vi tager Hooded Sweat med og går endnu mere amok, og vi har kærestefyre og blå-fyren og vennår og pizza og pænt tøj på. Og det bliver dejligt! Og for at gøre det endnu bedre skal Rasmusen og Elle sove hjemme ved mig efter festen, sammen med Seba og jeg. Så er alt næsten som det plejer. Vi mangler bare værelse 31.. :)

Nå, nu er der aftensmad. I better go (;

-Kiki

Ingen kommentarer:

Send en kommentar