mandag den 26. november 2012

HEJ!

Hej Kiki og bloggøøøøøn og hele verden!

Der har været pinligt dødt herinde.. Det samme gælder mig, haha. Jeg er sgu ret meget i tvivl med det her liv, føler ligesom der 'mangler' noget. Der er bare så mange ting, jeg gerne vil, men der er desværre hverken mulighed, tid eller penge til det hele.

Jeg skal tage det endelige valg om studieretning på torsdag (!) og jeg aner ikke hvad jeg skal gøre. Lige nu har jeg spansk A-engelsk A-samfundsfag B og på en måde er det den PERFEKTE linje for mig. Men min klasse er måske ikke lige den perfekte for mig, og jeg tror, det bliver for hårdt for mig at undvære musik i længden. Men min skole har skruet linjerne sammen, således at man kun kan have spansk, hvis man har min linje. Det ideelle ville jo være at vælge en musiklinje med spansk som 2. fremmedsprog, men det kan simpelthen ikke lade sig gøre her på Aarhus Katedralskole. AKAT er i øvrigt skolEN hvis man kommer heroppe fra, og hvis først man er inde, går man bare ikke ud igen. Sådan er det lidt. Jeg har jo heller ikke lyst til at gå ud, for undervisningen er bare bedre end de andre steder, og jeg ved, at hvis jeg kun havde spansk som valgfag, ville niveauet ikke være ligeså højt. Min nuværende linje er jo ligesom bygget op omkring spansk.

Jeg vil spansk og musik lige meget. Spansk er det fornuftige valg, musik er det fede valg. Jeg kan ikke have begge dele, og det irriterer mig grænseløst. Jeg er efter 3 måneder endnu ikke kommet frem til en beslutning, og nu har jeg kun 3 dage tilbage. ARGH.

Håber folk er lidt mindre forvirrede i deres liv end jeg er.

I må alle have en LÆKKER MANDAG! Spis nogle mælkesnitter og bliv glad, hihihihi <3

Her er et lettere frastødende billede fra VGE 11/12's gensynsfest! - Indlæg om den dag skal nok komme!!
// NANNA

Ingen kommentarer:

Send en kommentar