søndag den 29. april 2012

Jeg er her også....

Nu er det jo ikke ligefrem fordi, jeg har overfyldt denne blog med mit geniale liv, den seneste tid. Men i modsætning til Kiki som lever et rigtigt 'jeg går i 10. klasse og har fri hele tiden"-liv, har jeg travlt. Jeg er nemlig sådan en type, som ikke kan lade være med at engagere mig i alt muligt. Lige for tiden har jeg vildt travlt, eftersom jeg er tovtrækker på det kæmpe arbejde med hele skolens blå bog, er i trivselsudvalget/elevrådet, som står for at arrangere galla, er med i det sejeste fritidsband, Resterne, som har rigtig travlt med at øve op til Øse-festival i næste måned :)

Der har også næsten lige været forårskoncert her på skolen, hvilket var en rigtig nice oplevelse. Jeg spillede med mit band, mit sammenspilshold og med koret + jeg var en ud af 3 konferenciers! Det var helt klart en af de bedste weekender nogensinde :)


Mit fritidsband, RESTERNE! Vi spillede 'Suddenly I See' med K.T. Tunstall.. Filmen er optaget den første gang vi stod på scenen sammen. Det var under prøverne til den første koncert :) Lyden er desværre ikke så god..
JEG ER NUMMER 2 FRA HØJRE


Sammenklip af konferencierenes præsentationer.. Det er mig i sølvkjolen!


Mit sammenspilshold, RYTMISK 6 (sex). Vi spiller her 'The Game Of Love' med Santana. Dette er også under prøverne, og jeg spiller klaver. 


KYS FRA NANNA!!!
,



Ingen kommentarer:

Send en kommentar