mandag den 16. april 2012

Keramik og sådan...

Dette indlæg er specielt til Helene, vores spansk og engelsklærer. Hun er også Kiki's keramiklærer, men Kiki kommer næsten aldrig til keramik af en eller anden grund. Hun har faktisk ikke haft keramik i 6 uger.  Øv.

Jeg kan faktisk godt lide keramik, men så var der lige noget jeg havde glemt til Østrigturen, som jeg liiige skulle pakke, og så var der min fødselsdag og så blev jeg syg og så var Helene syg og så skulle jeg lige noget andet. Men i morgen er det tirsdag, og der vil jeg yde mit aller aller aller bedste for at komme til keramik.
Samtidigt, er det også vigtigt at vide, at jeg nok har lavet den mest flotte fisk af ler, nogensinde. Den hedder Fifilikufumofisk, og den er grøn og blå og rød og gul og lilla og hvid og sort og orange og lyserød.  Jeg har lavet den specielt til Helle Thorning, vores statsminister, fordi.. bare fordi. Jeg regner med at sende den til hende, og se den stå på hendes bord til hendes næste nytårstale. Åh Helle.....

Hvis Helene læser dette blogindlæg, så undskylder jeg for at jeg lige gik i 2 minutter for at tage et billede af denne fantastiske fisk. Men nu tilbage til español!








FUCK DEN ER LÆKKER!!!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar